معرفی استخر بلودریم طبرستان 

یکی از تفریحات بزرگ افراد در سنین مختلف آب‌بازی و شناکردن در استخر است. به طور کلی، گذراندن اوقات و آب‌تنی، لذتی وصف‌ناپذیر دارد و هر فردی با انجام آن احساس شادی و خوشحالی می‌کند. اما در برخی شرایط مانند عدم‌ داشتن فضای مناسب در باغ و منزل برای طراحی یک استخر، عدم علاقه و توانایی به حضور در استخر‌های عمومی، گسترش بیماری‌هایی نظیر کرونا و بسیاری از دلایل دیگر، باعث شده‌اند که تولیدکنندگان محصولات پلی اتیلنی، به فکر طراحی استخرهایی برای کودکان با قابلیت استفاده در فضای باز و بسته بیفتند. همچنین به دلایل محدود بودن ذخایر طبیعی و فشار کم آب در ساختمان‌ها به طراحی متفاوت انواع مخازن پلی اتیلنی نیز پرداخته شده است. برای شناخت انواع مخزن آب پلی اتیلن می‌توانید به صفحۀ محصولات ما مراجعه کنید.

فهرست محتوا:

 

استخر بلودریم چیست؟

استخر بلودریم یکی از محصولات خاص و منحصربه‌فرد مجتمع پلاستیک طبرستان با قابلیت نصب در فضای باز و بسته است. این استخر با نام انگلیسی Blue Dream"" دارای طراحی خاص بوده تا کودکان بتوانند از آن استفاده نمایند. در یک نگاه کلی، استخر بلودریم دارای دو سکو جهت نشستن و استفاده به عنوان پله برای کودکان است. همچنین یک سرسره در میان این دو سکو وجود دارد که کودکان می‌توانند از این سرسره استفاده کرده و لحظات جذابی را تجربه کنند.

 

مخزن افقی

 

ویژگی‌های استخر بلودریم

استخر بلودریم دارای ویژگی‌های متعددی است که هر یک از این ویژگی‌ها را در بخش‌های مختص به خود قابل بررسی هستند. در ادامه این ویژگی‌ها را در بخش‌هایی چون ابعاد، طراحی، جنس بدنه، محل قابل استفاده و محدودیت سنی بررسی خواهیم نمود.

ابعاد

استخر Blue Dream ابعاد مناسبی داشته که باعث می‌شود کودکان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. این استخر دارای طول 270 سانتی‌متری، عرض 214 سانتی‌متری و ارتفاعی 53 سانتی‌متری است.

استخر بلودریم

طراحی

در طراحی این استخر به نکات بسیاری توجه شده است. لبه‌های داخلی و بیرونی این استخر، سکوها و سرسره به نحوی طراحی شده‌اند تا در صورت برخورد افراد با آن‌ها دچار آسیب‌دیدگی نشوند. همچنین در چهار گوشۀ این استخر، محلی تعبیه شده تا در صورت نیاز، امکان نصب سایه‌بان برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی وجود داشته باشد. در کنار این موارد، ریپ‌های موجود در بدنۀ استخر بلودریم، علاوه بر زیبا‌یی‌بخشی به این استخر، موجب افزایش استحکام آن نیز شده‌ است.

جنس بدنه

استخر Blue Dream از جنس پلی اتیلن درجه یک بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین در مواد اولیۀ این استخر از برخی مواد خاص استفاده شده که این مواد، موجب مقاومت استخر بلودریم در برابر اشعه مخرب UV می‌شوند. در نتیجه هیچ نگرانی‌ای بابت قرارگرفتن استخر در برابر تابش مستقیم نور خورشید وجود ندارد. همچنین استخر پلی اتیلنی بلودریم، در برابر ضربات ناشی از بازی و فعالیت مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان دچار شکستگی و آسیب‌دیدگی نمی‌شود. شرکت پلاستیک طبرستان در تولید محصولات پلی اتیلنی با طراحی مخازن کاربردی در محیط های متفاوت نیز پیشرو بوده است. برای شناخت این محصولات و خرید مخزن مکعبی یا شناخت ابعاد انواع مخزن به صفحۀ محصولات ما سر بزنید.

 

محل قابل استفاده

این استخر با توجه به دارابودن ویژگی‌هایی چون مقاومت در برابر اشعه UV و قابلیت نصب سایه‌بان، قابلیت استفاده در فضای باز را دارد. همچنین با توجه به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و شکستگی، استفاده از این استخر در فضای بسته هیچ خطری در پی ندارد. در نتیجه از استخر بلودریم می‌توان هم در فضای بسته و هم در فضای باز استفاده نمود.

محدودیت سنی

همانطور که گفته شد، استخر پلی اتیلنی بلودریم، به دلیل استحکام بالا و ابعاد مناسبی که دارد، برای استفادۀ تمامی افراد در هر سنی مناسب است. برای آشنایی با دیگر محصولات ما مانند مخزن قیفی ، مخزن کلرزنی ، مخزن نیسانی و ... به صفحه محصولات مخزن آب سر بزنید.

ویدئوی معرفی استخر بلودریم

 

 

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا یکی از محصولات منحصربه‌فرد و خاص مجتمع پلاستیک طبرستان به نام استخر بلودریم را بررسی نماییم. همانطور که گفته شد، این استخر از پلی اتیلن باکیفیت تولید شده و از ویژگی‌های مثبت متعددی برخوردار است. از این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت استفاده برای تمام سنین، مقاومت در برابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر ضربه، قابلیت نصب سایه‌بان و ... اشاره نمود.

 

کارشناس فروش

 

مجتمع پلاستیک طبرستان

مجتمع پلاستیک طبرستان، یکی از برترین و بهترین تولیدکنندگان مخازن و محصولات پلی اتیلنی در ایران و خاورمیانه است. استخر بلودریم، به عنوان یکی از محصولات این شرکت، با بالاترین کیفیت به تولید رسیده و  مشتریان محترم می‌توانند این محصول را از نمایندگی‌های معتبر این مجتمع در سرتاسر ایران خریداری نمایند.