هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات ساختمان ارومیه

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات ساختمان به طور همزمان، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برگزار شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در بخش معماری و عمران و همچنین چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات ساختمان در بخش سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، در حالی در استان آذربایجان غربی برگزار شدند که بازدیدکنندگان بسیاری از داخل و خارج از کشور با حضور در این نمایشگاه از دستاوردها و اقدامات فعالین این حوزه دیدن کردند. این نمایشگاه که از تاریخ 20 لغایت 23 تیرماه 1402 برپا گردید، فرصت مناسبی را در اختیار فعالین صنعت ساختمان در بخش‌های مختلف قرار داد تا فعالین با حضور در این نمایشگاه، از امکان ارتباط با دیگر همکاران و مشتریان بهره‌مند شوند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه صنعت و تأسیسات ساختمان، می‌توانستند در تاریخ ذکر شده از ساعت 17 الی 22 در نمایشگاه حاضر شده و به بازدید از نمایشگاه و غرفه‌ها بپردازند.

مجتمع پلاستیک طبرستان، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مخازن پلی اتیلن در ایران و خاورمیانه و همچنین به عنوان یکی از پرچمداران این صنعت، حضوری پررنگ در این نمایشگاه داشت. همانند دوره‌های قبلی، غرفه مجتمع پلاستیک طبرستان در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات ساختمان، یکی از غرفه‌های محبوب در میان بازدیدکنندگان بود.

در نمایشگاه ارومیه، عزیزان بسیاری در غرفه مجتمع پلاستیک طبرستان حضور داشتند:

  • آقای مهندس فیاض (مدیر فروش)
  • آقای سعید یحیایی (کارشناس فروش)
  • آقای قره‌داغچی (نماینده تبریز)
  • آقای رامین یحیایی (نماینده ارومیه)
  • آقای نقیبیان (نماینده تهران)

برای دیدن عکسای بیشتر فایل زیپ را دانلود کنید:

فایل ۱

فایل ۲

فایل ۳

فایل ۴

فایل ۵

فایل ۶

فایل ۷

فایل ۸ 

فایل ۹ 

فایل ۱۰