بله، مخازن سه لایه و چهار لایه به علت داشتن یک لایه جلوگیری کنندۀ نفوذ نور خورشید به داخل مخزن کاملاً ضد جلبک هستند .

خیر، یخ زدگی آب به خودی خود موجب آسیب دیدن مخزن نمی شود. فقط باید اطمینان حاصل گردد که فضای خالی در بالای مخزن جهت انبساط آب در دمای صفر تا 4 درجۀ سانتی گراد وجود داشته باشد.

شرایط مختلفی وجود دارند که هریک به نوبۀ خود بر عمر مخزن اثر می‌گذارند:
نوع و دمای موادی که در مخزن نگهداری می‌شوند: اگر مخازن در دمایی که جهت کاربری در آن طراحی نشده‌اند مورد استفاده قرار گیرند عمر کوتاه‌تری خواهند داشت. برخی از مواد شیمیایی اثرات بلندمدتی بر روی پلی اتیلن دارند. به عنوان مثال محلول هیپوکلریت سدیم (آب ژاول) در اثر مجاورت با نور خورشید و افزایش دما تخریب می‌شود. این امر باعث ایجاد رسوب در کف مخزن می‌شود و در صورتی که این رسوبات به صورت ادواری از کف پاک شوند، عمر مخزن افزایش خواهد یافت.
نحوۀ استقرار مخزن: یکی از مهم‌ترین عواملی که برعمر مخزن اثر می‌گذارد عدم استقرار صحیح مخزن است. جهت آگاهی به دستور‌العمل نحوۀ استفادۀ صحیح از مخازن مراجعه کنید. این دستورالعمل به همراه برگۀ گارانتی توسط نمایندگی مجاز محصولات مجتمع پلاستیک طبرستان به شما تحویل داده خواهد شد.
مجاورت در برابر نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش: مخازنی که در فضاهای سرپوشیده نگهداری می‌شوند عمر بیشتری نسبت به مخازنی دارند که در مجاورت اشعۀ ماوراء بنفش خورشید نگهداری می‌شوند.
نحوۀ کاربری مخزن: مخازنی که جهت نگهداری سیالات به کار می‌روند و میزان سیال در آن‌ها همیشه در یک سطح مشخص باقی می‌ماند از مخازنی که دائماً پر و خالی می‌شوند بیشتر عمر می‌کنند. ضمناً مخازنی که در یک مکان خاص نصب و نگهداری می‌شوند از مخازنی که دائماً در حال انتقال و حمل و نقل هستند عمر بیشتری دارند، چرا که در معرض تنش‌های کمتری قرار دارند.

مجتمع پلاستیک طبرستان کیفیت مخازن خود را به مدت 60 ماه از تاریخ تولید، گارانتی می‌کند. تمامی مخازنی که دستورالعمل‌های نصب، نگهداری و کاربرد صحیح در خصوص آن‌ها رعایت شود، در زمان مصرف مشمول گارانتی خواهند بود. این دستورالعمل هنگام خرید به همراه برگۀ گارانتی توسط نمایندگی‌های مجاز مجتمع پلاستیک طبرستان به شما تحویل داده خواهد شد.

بله، سال و ماهی که مخزن در آن تولید شده بر روی مخزن حک شده است. ضمناً برچسبی برروی مخزن چسبانده شده است که از طریق آن روز و شیفت تولید مخزن هم به راحتی قابل شناسایی است.

مجتمع پلاستیک طبرستان چند نوع مخزن جهت نگهداری آب آشامیدنی و مواد غذایی تولید می‌کند. مخازن بی‌رنگ جهت نگهداری آب آشامیدنی و مواد غذایی در فضاهای سرپوشیده مناسب هستند. مخازن دولایه جهت نگهداری آب آشامیدنی و مواد غذایی در مناطق معتدل و سردسیر، و مخازن سه لایه جهت نگهداری آن‌ها در مناطق گرمسیر مناسب هستند. از آنجایی که مخازن تولید شده توسط این شرکت با استفاده از مواد اولیه و نگهدارنده گرید بهداشتی تولید می‌شوند، کاملاً جهت استفاده‌های بهداشتی مناسب هستند و آب آشامیدنی بدون تغییر رنگ، طعم، بو و مزه در آن‌ها قابل نگهداری است. ضمنا مخازن تولید شده مجتمع پلاستیک طبرستان دارای پروانه ساخت بهداشتی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشند.

برروی تمامی مخازن تولید شده توسط مجتمع پلاستیک طبرستان برچسبی وجود دارد که دستور العمل استقرار مخازن برروی آن ذکر شده است. ضمنا دستورالعمل نصب، نگهداری و کاربرد مخازن به همراه برگ گارانتی توسط نمایندگی های مجاز مجتمع پلاستیک طبرستان به شما تحویل داده خواهد شد.

وزن و قیمت این مخازن به مراتب از مخازن استنلس استیل و فایبرگلاس و فلزی پایین تربوده و به راحتی قابل جابجایی و نظافت می باشند. از مقاومت به ضربه مطلوبی برخوردار و همچنین مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارند. مخازن بی رنگ به علت شفافیت امکان کنترل سطح سیال داخل آن را توسط کاربر امکانپذیر می نماید.

مخازن تولید شده توسط مجتمع پلاستیک طبرستان جهت نگهداری اکثر فرآورده های شیمیایی مناسب هستند. تعدادی از فرآورده های شیمیایی به علت عدم سازگاری با مواد اولیه پلی اتیلن قابل نگهداری در مخازن ساخته شده نیستند. مجتمع پلاستیک طبرستان مخازن ویژه ای را تولید می کند که طیف وسیع تری از فرآورده های شیمیایی را تحت پوشش قرار می دهد و مقاومت به ضربه فوق العاده بالایی دارند. در صورتی که مخازن عادی تأمین کننده نیاز شما نیستند با واحد فروش شرکت تماس بگیرید

خیر، این مخازن فقط جهت استفاده در فشار اتمسفری طراحی و تولید شده اند.

این مخازن به علت داشتن یک لایه عایق انتقال حرارت، تبادل حرارت سیال داخل مخزن و محیط را به حداقل می رسانند و در مواردی که ثابت ماندن دمای سیال داخل مخزن حایز اهمیت باشد به کار می روند.

مجتمع پلاستیک طبرستان با بیش از 200 نمایندگی فروش فعال در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم میباشد. شما میتوانید از طریق قسمت نمایندگان فروش و با وارد کردن اطلاعات استان و شهر خود به لیست و شماره تماس نزدیکترین نماینده دسترسی داشته باشید.

شما میتوانید از طریق قسمت محاسبه ظرفیت مخزن در سایت و ثبت اطلاعات تعداد خانوار و ساکنین به لیستی از مخازن پیشنهادی شرکت جهت نگهداشت و ذخیره سازی آب مصرفی دسترسی داشته باشید. توجه نمایید که تفاوت اصلی ظاهر مخازن به دلیل سهولت در استفاده و رفع مشکل محدودیت فضای نصب میباشد.