کمپین ایران سیراب توسط مجتمع پلاستیک طبرستان به منظور کمک رسانی به مناطق محروم، حیاط وحش و ... راه اندازی شده است.

سالی سخت برای سی سخت

سال 1399 به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا، سالی سخت برای تمام مردم جهان بود. اما بعضی مناطق دچار مسائل دیگری نیز شدند که اوضاع را وخیم کرد. یکی از این مناطق، شهر سی سخت واقع در استان کهکیلویه و بویراحمد، و در 35 کیلومتری شهر یاسوج است. به دلیل زلزله خیز بودن ایران، هر از گاهی شاهد این بلای طبیعی در کشورمان هستیم. زلزله ها تأثیرات مختلفی دارند، از جمله تغییرات در ویژگی های زمین شناسی، آسیب به ساختارهای ساخته شده توسط بشر و تأثیر بر زندگی انسان و حیوان ها. بیشتر این تأثیرات در زمین رخ می دهد اما از آنجایی که بیشتر کانون های زلزله در زیر اقیانوس واقع شده اند، اغلب اثرات شدید در حاشیه اقیانوس ها مشاهده می شود. زلزله می تواند به ساختمانها، پل ها، خطوط لوله، راه آهن، خاکریزها و سایر سازه ها آسیب جدی برساند. نوع و میزان آسیب وارد شده به مقاومت حرکات زمینی و رفتار خاک های مربوط است.
29 بهمن سال 1399 زمانی که مردم همچنان درگیر ویروس کرونا هستند، زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر خانه های مردم سی سخت و روستاهای اطراف را به لرزه درآورد. براساس گزارش وزارت مسکن، 380 خانه در شهر سی سخت و 47 خانه در شهر سمیرم آسیب جدی دیده اند. خوشبختانه این زمین لرزه تلفات جانی نداشت اما به صدها خانه آسیب وارد شده است. همچون حوادث دیگر، کمک های زیادی از جانب مردم به این شهر رسیده است. تمام تلاش مردم برای به حداقل رساندن خسارات وارد شده به این شهر است.

کمپین ایران سیراب

سی سخت شهری زیبا با مردمانی خون گرم و مکان های دیدنی است. این شهر زیبا هم اکنون در شرایط سختی است و برای بازگشتن به شرایط عادی نیاز به کمک و یاری دارد. ایران سیراب کمپینی در راستای کمک به هموطنان در حوزه تخصص ما، یعنی فراهم کردن شرایط دسترسی به آب مصرفی است. این کمپین تاکنون فعالیت های مفید زیادی داشته و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد. مجتمع پلاستیک طبرستان به عنوان بزرگترین تولید کننده مخازن پلی اتیلن در خاورمیانه وظیفه خود میداند تا در شرایطی که دسترسی به آب آشامیدنی و مصرفی مردم دچار مشکل میشود، خودش را برای کمک برساند تا هیچ انسانی تشنه نماند. در راستای این هدف، به همت مدیرعامل، مدیران، کارمندان و نمایندگان مجتمع پلاستیک طبرستان، تعداد 100 مخزن به شهر زلزله زده سی سخت اهدا شد. تاکنون چندین بار اهدای مخزن توسط شرکت طبرستان صورت گرفته است تا مشکل ذخیره آب هموطنان حل شود. قیمت مخزن آب طبرستان را با توجه به کیفیت بالای محصولات با سیاست های بسیاری منصفانه در نظر گرفتیم، تا تمامی هموطنان بتوانند از منابع ارزشمند آبی کشور به خوبی استفاده کنند. به امید روزی که هیچ کودکی و خانواده ای بدون آب نماند و همه انسان ها دسترسی آسان به منبع آب پیدا کنند. در شرایط سخت نیز، همراه سی سخت هستیم.

برای اطلاع از خصوصیات انواع مخزن های عمودی، افقی، نیسانی، سمپاش، مکعبی، قیفی، آسانرو و... با ما در تماس باشید.