راهنمای تصویری نحوه استقرار مخازن پلی اتیلن

امروزه افراد بسیاری از مخازن پلی اتیلن استفاده می‌کنند. استفاده از مخزن آب پلی اتیلن ، به دلایل مختلفی چون کمبود فشار، قطعی مکرر آب و عدم دسترسی به آب شرب مناسب انجام می‌شود. اما گاهاً پیش می‌آید که افراد بعد از خرید مخازن پلی اتیلن و تنها با گذشت مدت کمی، با شکستگی، ترک‌خوردن و یا تغییر شکل مخزن خود مواجه می‌شوند. در نتیجه این افراد اقدام به کسب اطلاعات در رابطه با دلایل این اتفاق می‌کنند. در راستای همین موضوع، تولیدکنندگان پس از پرسش سوالات مختلف، متوجه می‌شوند که اکثر مخازن آسیب‌دیده به شکل صحیح نصب و مستقر نشده‌اند. اما استقرار و نصب مخزن پلی اتیلن به صورت صحیح چقدر اهمیت دارد؟ آیا این دسته از مخازن، در اثر استقرار نادرست آسیب می‌بینند؟ در این مقاله قصد داریم تا به سوالات مطرح شده پاسخ دهیم و بهره‌گیری از راهنمای تصویری نحوه استقرار مخازن پلی اتیلن، نکات مربوط به این موضوع را ذکر نماییم.

 

فهرست محتوا

 

دلیل اهمیت نحوه نصب مخزن پلی اتیلن

نحوه استقرار مخازن پلی اتیلن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عدم نصب و استقرار صحیح و اصولی مخازن پلی اتیلن می‌تواند به آسیب‌دیدگی‌ مخازن منجر شود.همچنین برای استعلام قیمت جداول ترافیکی که در زمان خالی بودن، توسط یک نفر به‌راحتی قابل‌جابه‌جایی و برای مشخص نمودن مسیر و کنترل ترافیک معابر هستند با نماینده فروش شهرتان تماس بگیرید.

 

مخزن زیرپله

 

از جمله آسیب‌های ناشی از عدم استقرار مناسب این دسته از مخازن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تغییر شکل بدنه
  • پهلوانداختن مخازن
  • ترک‌خوردن
  • کاهش عمر مخزن
  • شکستگی مخزن

افرادی که قصد دارند تا از مخازن پلی اتیلن، نهایت بهره را ببرند. باید در مرحله اول از نصب مخزن پلی اتیلن و نحوه استقرار درست مخازن خود مطمئن شوند. همچنین برای شناخت انواع مخازن، دریافت سایز و قیمت مخزن عمودی ، مخزن بیضی، مخزن نیسانی و... به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

نکات مهم در  نصب مخزن پلی اتیلن  

به طور کلی در دفترچه راهنمای مخازن پلی اتیلن، نحوه استقرار این مخازن به صورت کامل تشریح شده است. همچنین برای شناخت انواع مخزن های پلی اتیلنی و خرید مخزن بیضی ، زیرپله، مکعبی و...می توانید به وب سایت طبرستان مراجعه کنید. در استقرار و نصب مخزن پلی اتیلن باید به موارد زیر به صورت ویژه توجه کرد:

 

 

1.       عدم وجود شیب در محل استقرار مخزن

وجود شیب باعث عدم قرارگیری مناسب محتویات درون مخازن و فشار بیش از حد به بدنه مخازن می‌شود.

2.     عدم استفاده از سنگ، تکه کاشی، تکه بتن و یا هر شئ سخت دیگر برای ترازنمودن مخازن

استفاده از سنگ و هرگونه شئ سخت به منظور ترازنمودن مخازن موجب فشار به قسمت‌های قرارنگرفته بر سطح و تغییر شکل مخازن می‌شود.

3.    یکدستی سطح زیری مخزن

عدم یکدستی سطح زیری مخازن پلی اتیلن، باعث عدم توازن فشار وارده بر کف مخازن می‌شود و امکان آسیب‌دیدگی مخازن را افزایش می‌دهد.

4.    بزرگ‌تر بودن ابعاد زیرساخت (محل استقرار) مخزن

برای اطمینان از مناسب‌بودن محل زیرساخت، بهتر است تا محل استقرار مخازن، حداقل 10 الی 20 درصد، بزرگ‌تر از ابعاد کف مخزن باشد.

راهنمای تصویری (ویدیو) نحوه استقرار مخازن پلی اتیلن

 

جمع‌بندی

در نصب مخازن پلی اتیلن، باید به موارد متعددی توجه نمود. چراکه عدم نصب و استقرار مخازن پلی اتیلن، می‌تواند منجر به آسیب‌دیدگی‌هایی چون شکستگی، ترک‌خوردن، کاهش عمر مفید و ... می‌شود. برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات، باید به نکات مربوط به نحوه و محل استقرار مخزن توجه نمود. در این مقاله تلاش کردیم تا با استفاده از راهنمای تصویری، به خوبی نحوه استقرار اصولی مخازن پلی اتیلن را تشریح نماییم. برای آشنایی با سایزهای متفاوت مخازن و کاربردهای آن‌ها مانند مخزن زیرپله ، مخزن انبساط و... به صفحه محصولات ما در وبسایت مراجعه کنید.

 

کارشناس های فروش

 

مجتمع پلاستیک طبرستان، بزرگ‌ترین تولیدکننده مخازن پلی اتیلن

مجتمع پلاستیک طبرستان، یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مخازن پلی اتیلن در ایران و خاورمیانه است. این مجتمع، انواع مختلف مخازن پلی اتیلن را تولید و به بازار عرضه می‌کند. مخازن این مجتمع، با استفاده بروزترین تکنولوژی‌ها تولید شده و از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. مشتریان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مخازن پلی اتیلن تولید شده در مجتمع پلاستیک طبرستان ، می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایند.