معرفی مخزن ۳۰۰۰۰‌ لیتری طبرستان

امروزه مخازن پلی اتیلن به یکی از پرکاربردترین انواع مخزن تبدیل شده‌اند. این مخازن به دلیل مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای نزد مردم پیدا نمایند. مخازن پلی اتیلن با دارابودن انواع عمودی، افقی، بیضی، مکعبی و ... می‌توانند پاسخگوی نیاز افراد مختلف باشند. همچنین علاوه بر طرح و نوع، مخازن پلی اتیلن در حجم و ظرفیت نیز انواع مختلفی دارند. به بیان دیگر افراد می‌توانند مخزنی با ظرفیت متناسب با نیاز خود تهیه نمایند. در همین رابطه در این مقاله قصد داریم تا یکی از منحصربه‌فردترین مخزن عمودی طبرستان ، یعنی مخزن 30000 لیتری طبرستان را معرفی نماییم.

 

مخزن 30000 لیتری عمودی

مخزن 30000 لیتری عمودی مجتمع پلاستیک طبرستان، یکی از خاص‌ترین مخازن پلی اتیلنی موجود در بازار است. این مخزن از بهترین مواد اولیه و به روش روتومولدینگ تولید شده و مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که برای دریافت و استعلام قیمت مخزن عمودی به صفحه مورد نظر سر بزنید.

وزن تانکر 30000 لیتری به نسبت سایر مخازن، خصوصاً مخازن فلزی، بسیار مناسب است. به واسطۀ این وزن مناسب حمل و نقل و نصب این مخزن به راحتی انجام می‌گیرد، از این رو نیازی به صرف منابع و نیروی انسانی بسیار کمتری برای استقرار آن وجود دارد. باید به یاد داشت که این تنها مزیت مخازن پلی اتیلنی نسبت به مخازن فلزی نیست و از چندین سال پیش، مخزن های پلی اتیلنی طبرستان بهره‌وری و کیفیت قابل اطمینان خود را اثبات کرده‌اند

این مخزن 30000 لیتری، بهترین گزینه برای نگهداری و ذخیره‌سازی آب در باغات، مزارع، برج‌های تجاری، اداری و مسکونی و دیگر فضاهای نیازمند مخزن است. این مخزن 3000 گرمی را می‌توان از نمایندگی‌های معتبر شرکت طبرستان تهیه و از آن استفاده نمود.

 

مخزن آب

 

ویژگی‌های مخزن 30000 لیتری عمودی طبرستان

از جمله ویژگی‌های مخزن 30000 لیتری طبرستان می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • این شکل از مخازن پلی اتیلن در انواع مختلف تک‌لایه، سه‌لایه و به صورت سفارشی به تولید می‌رسد.
  • در تولید منبع اب 30000 لیتری از مواد اولیه فودگرید استفاده شده است.
  • ریپ‌های بدنۀ مخزن 30000 لیتری طبرستان، علاوه بر زیبایی بیشتر این مخزن، موجب افزایش استحکام آن نیز شده‌اند.
  • تولید به روش روتومولدینگ موجب استحکام بسیار بالای این مخزن شده است.

 

 

همچنین از دیگر ویژگی‌های این مخزن آب پلی اتیلن می‌توان به مواردی چون:

  • مقاومت در برابر اشعه مخرب UV
  • قابلیت نگهداری آب شرب
  • عدم تغییر در رنگ و بوی آب
  • وزن مناسب نسبت به ابعاد مخزن
  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • کیفیت بسیار بالا
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه

معرفی مخزن ۳۰۰۰۰‌ لیتری طبرستان

جمع‌بندی معرفی مخزن آب 

همانطور که گفته شد، مخزن 30000 لیتری عمودی طبرستان یکی از مخازن خاص تولید شده در این شرکت است. این مخزن به دلیل تولیدشدن به شیوه روتومولدینگ، از استحکام، دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و در موقعیت‌های مختلفی قابلیت استفاده دارد. همچنین در مواد اولیۀ این مخزن، از ماده‌ای استفاده شده که این ماده موجب مقاوم‌شدن مخزن 30000 لیتری عمودی نسبت به اشعه UV شده است.
استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و اطمینان یافتن از کیفیت ساخت این مخازن باعث شده است مقاومت و ماندگاری منبع اب 30000 لیتری نسبت به محصولات دیگر داشته باشد. قیمت مخزن 30000 لیتری طبرستان بسته به تک لایه و سه لایه بودنش متفاوت است و انتخاب آن با توجه به نوع کاربری مد نظر صورت می‌گیرد.   

برای آشنایی بیشتر با محصولات می‌توانید مقاله معرفی انواع مخزن آب و کاربردهای آن را مطالعه بفرمایید.

 

نمایندگی فروش

 

مجتمع پلاستیک طبرستان، بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ مخازن پلی اتیلن در خاورمیانه

مجتمع‌ پلاستیک طبرستان یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مخزن پلی اتیلن در ایران و خاورمیانه است. این مجتمع با بهره‌گیری از علم روز و شیوه‌های مدرن تولید مخزن، همواره تلاش کرده تا محصولی با کیفیت بالا را تولید و عرضه کند. مشتریان محترم برای خرید مخازن تولید شده در مجتمع پلاستیک طبرستان، می‌توانند به نمایندگی‌های معتبر این شرکت در سرتاسر ایران مراجعه نمایند.