معرفی مخزن ۴۰۰۰۰ لیتری طبرستان

مخازن، همواره نقش مهمی در بهبود شرایط بحرانی کمبود آب برای انسان‌ها داشته‌اند. از آنجایی که آب عنصری حیاتی در زندگی بشر است و بدون آن زنده ماندن ممکن نیست، دغدغۀ حفظ و نگهداری آن همیشه با بشر همراه بوده و خواهد بود. امروزه مخازن پلی‌اتیلن به بهترین نحو این هدف را برآورده کرده و در مواقع بحران، به یاری ما می‌شتابند. با بیشتر شدن نیاز به استفاده از مخازن، روز به روز به تنوع، شکل و حجم این مخازن اضافه می‌شود تا پاسخگوی این نیاز باشند.

 

مخزن 40 هزار لیتری عمودی
مخزن 40 هزار لیتری عمودی، از مواد بسیار با کیفیت و  فود گرید ساخته شده است. این محصول با استفاده از تکنولوژی قالبگیری دورانی دو محوره تولید شده است و قابل سفارش به صورت تک‌لایه، سه‌لایه و دلخواه می‌باشد. شما می‌توانید جزئیات مربوط به ابعاد و قیمت این محصول را از اینجا مشاهده نمایید. 
مخازن حجیمی مانند مخازن 40000 لیتری، کاربردهای خاص و بسیاری دارند که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  ذخیرۀ مواد شیمیایی
  جمع‌آوری آب باران
  پرورش آبزیان
   صنایع نفت و گاز
  آمادگی برای مواقع بحرانی

بیشتر بخوانید: وزن تانکر ۳۰۰۰۰لیتری

ویژگی‌های این مخزن:
مخزن 40000 لیتری طبرستان به دلیل تولید به روش روتومولدینگ، از استحکام بالاتری برخوردار است و به طور کلی طول عمر بالایی دارد. این مخزن آب دارای ویژگی‌ها و مزایای گوناگونی است که در ادامه از آن‌ها نام خواهیم برد:
  مقاوم در برابر اشعۀ UV
  مقاوم در برابر تغییرات حرارتی در بازۀ  15- تا 60 درجۀ سانتی گراد
  قابلیت نگهداری آب شرب
  عدم تغییر رنگ و بو
  قابلیت تهیه به صورت تک‌لایه، سه‌لایه و سفارشی
  ساخته شده از مواد اولیۀ فود گرید

قیمت مخزن پلی اتیلن 40000 لیتری

مخزن پلی اتیلن 40000 لیتری طبرستان که به روش قالبگیری دورانی تولید می‌شود، بیشترین مصرف را در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی دارد. قیمت مخزن 40000 لیتری با توجه به میزان مواد اولیۀ مورد مصرف، روش ساخت، میزان عرضه و تقاضا و همچنین تجهیزات و اتصالات مورد نیاز متفاوت است. همچنین باید به یاد داشت که مخزن 40000 لیتری پلی اتیلن را می‌توان به صورت سه لایه نیز سفارش داد، که این خود در قیمت نهایی محصول موثر خواهد بود.

 

جمع‌بندی

مخزن 40000 لیتری یکی از مخازن حجیم، کاربردی و مستحکم مجتمع پلاستیک طبرستان است و به دلیل تکنولوزی ساختی که دارد، بدنۀ آن از استحکام بالایی برخوردار است و نگرانی ترک برداشتن و شکستن در آن وجود ندارد. این مخزن به روش قالبگیری دورانی دو محوره تولید می‌شود و در تمام خاورمیانه، در نوع خود منحصر به فرد است. این روش باعث شده که محصول به صورت یکپارچه تولید شود و درزی نداشته باشد.

مجتمع‌ پلاستیک طبرستان بزرگترین تولید کننده مخازن پلی اتیلن در ایران و خاورمیانه است. این مجتمع با بهره‌گیری از علم روز و شیوه‌های مدرن تولید مخزن، همواره تلاش کرده تا محصولی با کیفیت بالا را تولید و عرضه کند. مشتریان محترم برای خرید مخازن تولید شده در مجتمع پلاستیک طبرستان، می‌توانند به نمایندگی‌های معتبر این شرکت در سرتاسر ایران مراجعه نمایند.