برای پاسخ دادن به این سؤال که «بهترین برند مخزن آب پلی اتیلن کدام است؟» باید اطلاعات زیادی از برندهای تولیدکنندۀ پلی اتیلن و محصولات آن‌ها به دست بیاوریم تا بتوانیم تشخیص دهیم مخزن‌های کدام شرکت یا برند مناسب نیاز ما هستند.

برای پاسخ دادن به این سؤال که «بهترین برند مخزن آب پلی اتیلن کدام است؟» باید اطلاعات زیادی از برندهای تولیدکنندۀ پلی اتیلن و محصولات آن‌ها به دست بیاوریم تا بتوانیم تشخیص دهیم مخزن‌های کدام شرکت یا برند مناسب نیاز ما هستند.

امروزه مخازن یا منابع، نقش مهمی در صنایع ساختمانی، دارویی، شیمیایی و ... دارند. ذخیره‌سازی و نگهداری مایعات در مخازن استانداردی که بتوانند علاوه بر فشار مایعات، خاصیت شیمیایی آن مایعات را حفظ کنند، کار راحتی نیست و همچنین حمل‌و‌نقل مایعات بدون داشتن یک منبع مناسب، امکان ندارد. همچنین در ساختمان‌ها و خانه‌هایی که در موقعیت شهری یا روستایی ساخته‌شده‌اند، داشتن یک منبع آب باکیفیت، یک امر واجب تلقی می‌شود. در این حالت که بسیاری از افراد به دنبال تهیۀ مخزن آب هستند، یافتن بهترین مخزن آب، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. به‌عبارت‌دیگر یافتن بهترین تولیدکننده یا عرضه‌کنندۀ مخازن پلی اتیلنی که در تولید محصولات خود همواره کیفیت را بالا نگه دارد و با توجه به متغیرهای گوناگون رتبۀ خوبی میان تمامی تولیدکنندگان داشته باشد؛ نیازمند تحقیق است. برای این کار ابتدا باید متغیرهایی که بر طبق آن‌ها، مخازن پلی اتیلنی یا پلاستیکی را می‌سنجند پیدا کرده و با مقایسۀ آن‌ها، بهترین مارک مخزن آب پلی اتیلن را پیدا کنید.

قبل از هر چیز نیاز است بدانید که پرکاربردترین مخزن میان انواع مختلف مخازنی که وجود دارند، مخازن پلی اتیلنی یا پلیمری هستند که با توجه به خاصیت‌هایشان، توانسته‌اند طرفداران بسیاری برای خود دست‌وپا کنند. این مخازن وزن سبک‌تر و قیمت ارزان‌تری نسبت به مخازن فلزی دارند و حمل‌ونقل آن‌ها بسیار آسان‌تر است. از طرفی مقاومت بالایی در برابر ضربه و خوردگی دارند و نگهداری آب شرب در آن‌ها، موجب بو و طعم گرفتن آب نمی‌شوند به جهت همین ویژگی‌ها، افراد زیادی از این تانکر‌ها به جهت نگهداری آب در منازل و ساختمان‌های خود استفاده می‌کنند.

بهترین برند مخزن آب پلی اتیلن

 

برای خرید بهترین مخزن اب موجود در بازار، بهتر است به سراغ بهترین و باسابقه‌ترین برند مخزن اب پلی اتیلن بروید. شرکت‌های گوناگونی به‌عنوان تولیدکنندۀ مخازن پلی اتیلنی فعالیت می‌‌کنند که برای شناخت آن‌ها، باید محصولات این شرکت‌ها بر اساس معیار خاصی، سنجیده شوند. از میان انواع مخازنی که تولید می‌شوند، محبوب‌ترین مخازن، مخازن پلی ‌اتیلنی هستند؛ این مخازن به سبب مقاومت بالا و وزن سبکی که دارند، طرفداران بیشتری نسبت به مخازن فلزی برای خود پیداکرده‌اند.

 

چه معیارهایی برای انتخاب بهترین مارک مخزن آب پلی اتیلن وجود دارد؟

مخازن پلی اتیلنی بر اساس معیارهای مختلفی بررسی و تحلیل می‌شوند. برند‌های مختلف معمولاً سعی می‌کنند کیفیت محصولات خود را همواره بالا نگه‌دارند. در ادامه، معیارهای شناخت بهترین مخزن یا تانکر آب پلاستیکی (پلی اتیلنی) را بیان خواهیم کرد.

حجم مخزن

برخی از شرکت‌ها، حجم واقعی مخازن خود را ذکر نمی‌کنند و یا حجم مخازن را بیشتر ازآنچه هست بیان می‌کنند. برای جلوگیری از این اتفاق باید ابعاد مخزن را با ابعاد مخازنی که حجم یکسانی دارند مقایسه کنید. همچنین درصورتی‌که توانایی محاسبۀ حجم را دارید، می‌توانید به‌راحتی از حجم مخزن مطلع شوید.

نو بودن مخزن

توجه داشته باشید که مخازن بازیافتی نسبت به مخازن نو، کیفیت پایین‌تری دارند. بسیاری از شرکت‌های سودجو، مخازن دسته دوم را به‌عنوان مخازن نو به افراد می‌فروشند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است اول‌ازهمه، از شرکت‌های باسابقه و معتبر خرید کنید و در مرحلۀ بعدی، توجه کنید که بوی پلاستیک نو و بوی پلاستیک بازیافتی، باهم تفاوت دارند. برای اطمینان بیشتر همچنین می‌توانید از فروشنده، گواهی‌نامۀ استاندارد و بهداشت محصول را درخواست کنید تا از صحت نو بودن مخزن، مطمئن شوید.

قیمت مخزن

همیشه به یاد داشته باشید، که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. موارد زیادی باعث می‌شوند تا یک شرکت، قیمت کمتری برای محصولات خود نسبت به شرکت‌های دیگر قرار دهد. این اتفاق می‌تواند به دلایلی ازجمله استفاده شدن از مواد اولیۀ بی‌کیفیت، بازیافتی بودن محصول، کمتر بودن حجم محصول نسبت به حجم اعلام‌شده و عدم رعایت استانداردها و بهداشت باشد.

      شهرت برند و نظرات سایر خریداران

 در مورد شهرت برند در بازار تحقیق کنید، نظرات مشتریان را بخوانید و از کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و رضایت کلی مشتریان مطلع شوید. دانستن اینکه بهترین برند منبع آب سه لایه چه برندی است، با این تحقیق و بررسی بسیار ساده‌تر می‌شود.

 

     در دسترس بودن

 یک برند خوب، باید شبکۀ توزیع گسترده‌ای داشته باشد تا محصولات خود را به آسانی به تمامی مشتریان در سطح کشور ارائه دهد. این موضوع همچنین ارسال و تحویل سریع محصول را نیز تضمین می‌کند.

به‌طورقطع، بهترین مارک تانکر پلاستیکی، شرکت یا مارکی است که در تولید محصولات خود، تمامی موارد بهداشتی و استانداردها را رعایت کرده باشد؛ حجم مخازن را به‌طور دقیق بیان کند و در صورت بازیافتی بودن محصولات خود، آن را به مشتری اعلام نماید. همچنین به‌عبارتی‌دیگر می‌توان گفت که بهترین مخزن آب پلی اتیلن، مخزنی است که ویژگی‌های بالا را داشته باشد. یعنی بهترین مخزن آب پلاستیکی، نو است و از مواد اولیۀ باکیفیت تولیدشده و حجم واقعی آن با حجمی که برای آن ذکر می‌شود، تطابق دارد.

در ادامه به معرفی شرکت‌ها و برندهای فعال در صنعت مخازن پلی اتیلنی، خواهیم پرداخت.

 

برای تشخیص بهترین مارک مخزن اب، باید معیارهای متعددی را برای بررسی محصولات آن مارک یا برند، در نظر داشته باشیم. حجم مخزن، کهنه یا نو بودن و قیمت مخزن، معیارهایی هستند که بر اساس آن‌ها می‌توان بهترین مارک و بهترین تانکر آب پلاستیکی را تشخیص داد.

 

بهترین مخزن آب پلی اتیلن

 

بهترین برند مخزن آب پلی اتیلن کدام است؟

شرکت‌های بسیاری هستند که در زمینۀ تولید مخزن فعالیت می‌کنند و تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود؛ با توجه به معیارهایی که در بالا ذکر شد، می‌توانید مخزن پلی اتیلن مناسب را تهیه کنید.

مجتمع پلاستیک طبرستان یکی از شرکت‌های خوشنام و باسابقه است که برای اولین بار در ایران از روش قالب‌گیری دورانی استفاده کرد. مجتمع پلاستیک طبرستان، به سبب استفاده کردن از مواد اولیۀ باکیفیت در تولید محصولات خود توانسته مخازن باکیفیتی را به دست مشتریانش برساند.

این شرکت فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرده و ظرفیت تولید بیش از 15000 تن در سال را دارا است. مجتمع پلاستیک طبرستان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ مخازن پلی اتیلن در ایران، دارای بیش از 210 نمایندگی مجاز در سراسر کشور است و در خط تولید محصولات این شرکت، از بروزترین تجهیزات و ماشین‌آلات استفاده می‌شود؛ تا محصولات، به‌طور دائم کیفیتی ثابت و خوب داشته باشند. در مجتمع پلاستیک طبرستان مخازن متعددی تولید می‌شوند برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ مخازن پلی اتیلن در خاورمیانه، توانسته سهم قابل‌توجهی از بازار را در اختیار بگیرد. عناوینی مانند بهترین مارک مخزن آب پلی اتیلن یا بهترین مارک مخزن آب، همگی از عناوین شایسته برای این شرکت به‌حساب می‌آیند. مجتمع پلاستیک طبرستان در تولید مخازن آب خود حساسیت بالایی به خرج می‌دهد و همواره تلاش می‌کند که بهترین مخزن آب در ایران را تولید کند. به عنوان مثال مخزن IBC مقاوم در برابر فشار برای جابه‌جایی مایعات و مواد نیمه جامد مناسب می‌باشد، جهت استعلام قیمت مخزن IBC با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 مخازن تولیدشده شرکت طبرستان، ویژگی‌های قابل‌توجهی دارند. ویژگی‌هایی مانند:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر اشعۀ UV
  • ضد خوردگی
  • ذخیره‌سازی آب بدون تغییر در رنگ و بو
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • قابل‌استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی

همگی نشان‌دهندۀ کیفیت بالای محصولات این شرکت هستند.

درنتیجه شما عزیزان می‌توانید برای خرید بهترین مخزن آب از بهترین برند مخزن آب پلی اتیلن، به نمایندگی‌های مجتمع پلاستیک طبرستان مراجعه کرده و محصولات باکیفیت این شرکت را خریداری کنید.