از کسی پنهان نیست که یکی از مهم‌ترین عواملی که هنگام خرید مخزن در ذهن ماست، قیمت و هزینۀ تمام شدۀ آن مخزن است.

 با توجه به بودجه و همچنین مصرفی که برای محصول در نظر داریم، قیمت می‌تواند در تصمیم‌گیری ما بسیار موثر باشد. با وجود تمام این‌ها، باید در نظر گرفت که عامل قیمت مهم‌ترین عامل موثر بر خرید نیست، و اولویت فرد هنگام خرید، کیفیت و مزایای محصول است. هنگام مقایسۀ قیمت دو محصول مشابه، باید فاکتورهای بسیاری را لحاظ کرد تا این مقایسه منطقی، معقول، و قابل اتکا باشد. برخی از این عوامل عبارتند از:

 

  • اندازه و ظرفیت

 هرچقدر مخزن بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز  بالاتر خواهد بود. چرا که حجم مواد اولیۀ مورد استفاده در آن‌ها بالاتر بوده که این منجر به هزینۀ بیشتر می‌شود. به طور مثال، یقیناً قیمت منبع آب 3000 لیتری با قیمت مخزن آب 500 لیتری تفاوت قابل توجهی دارد.

 

  • کیفیت مواد اولیه

 مخازنی که از مواد پلی اتیلنی کیفیت بالا ساخته می‌شوند گران‌تر از مخازنی هستند که از مواد کیفیت پایین ساخته شده‌اند. استفاده از مواد اولیۀ درجه یک و عدم استفاده از مواد پلی اتیلنی بازیافتی، دوام، کیفیت و بهداشتی بودن محصول را تضمین می‌کند. برای مثال، قیمت منبع آب 1000 لیتری تولید شده از مواد بازیافتی ارزان‌تر است، اما هم از نظر بهداشتی مورد تایید نیست، و هم طول عمر کمتری دارد. 

 

مخزن آب

 

بیشتر بخوانید: راهکار های جلوگیری از یخ زدن مخزن آب

 

  • امکانات و لوازم جانبی

در برخی موارد ممکن است مخازنی که ویژگی‌هایی همچون حفاظت در برابر اشعۀ ماورای بنفش، عایق، یا اتصالات و لوازم جانبی دارند، قیمت بالاتری نیز داشته باشند. هرچند که در مجتمع پلاستیک طبرستان تمامی مخازن از مواد مقاوم در برابر اشعۀ ماورای بنفش ساخته شده‌اند و  در ازای این ویژگی هیچگونه هزینۀ اضافی دریافت نمی‌شود. همچنین مخازنی با تعداد لایه بالاتر در مجموعه طبرستان تولید می‌شود که مقاومت بالاتری نسبت به مخزن‌های تک لایه و دولایه دارند، برای آشنایی با این محصولات مقاله منبع پلی اتیلن 4 لایه را مشاهده بفرمائید.

 

  • عرضه و تقاضای بازار

نوسانات عرضه و تقاضای بازار  می‌تواند بر روی قیمت محصول تاثیر بگذارد. نوسانات عرضه و تقاضا در بازار یک محیط پویا ایجاد می‌کند که در آن قیمت‌ها برای متعادل کردن مقدار عرضه و تقاضا تنظیم می‌شوند. برای آشنایی با مرکز فروش منبع آب در تهران و نحوه دسترسی به آن‌ها این مقاله را از دست ندهید.

 

  • سفارشی‌سازی

مخازن سفارشی یا سفارش ویژه ممکن است شامل هزینۀ اضافی شوند. چرا که مشتری با توجه به نیاز و مصرف خود ممکن است تعداد لایه، رنگ یا موارد خاص دیگری مانند مخزن افقی یا عمودی را مشخص کند، که این موضوع در نوع و میزان مواد اولیۀ مصرفی تغییر ایجاد می‌کند.جهت استعلام قیمت مخرن عمودی و مخازن دیگر شرکت تولیدی طبرستان می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

چه عواملی بر قیمت منبع آب تاثیرگذارند

 

با وجود اینکه عوامل گفته شده ممکن است منجر به تغییر در قیمت نهایی شوند، باید به یاد داشت که کیفیت و دوام مخازن از هر نظر اولویت دارد. خرید یک مخزن آب باکیفیت می‌تواند مزایای بلندمدت و راحتی خیال قابل توجهی در پی داشته باشد، و حتی در طولانی مدت از نظر مالی نیز به صرفه باشد. یک مخزن بادوام و و قابل اتکا می‌تواند سالیان سال آب مورد نیاز شما را تاًمین کند و نیازی به تعویض و تعمیر نداشته باشد. همچنین برای کسب اطلاع از حجم مخزن آب برای آپارتمان جهت تامین فشار آب مناسب این مقاله را در سایت طبرستان مطالعه بفرمائید.

 

تماس با کارشناسانان فروش

بیشتر بخوانید: در مقاله اشتباهات رایج در خرید مخزن آب نکاتی برای تهیه هوشمندانه انواع مخزن گردآوری شده است.

برای به دست آوردن اطلاعات لازم دربارۀ قیمت مخازن پلی اتیلن مانند قیمت مخزن پلی اتیلن 40000 لیتری، بهتر است با کارشناسان فروش و پشتیبانی تماس بگیرید و مشورت کنید. با این کار نه تنها از قیمت مخازن مطلع خواهید شد، بلکه پاسخ تمامی سوالات مهمی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد را نیز خواهید گرفت. کارشناسان ما همه روزه آمادۀ راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مجتمع پلاستیک طبرستان، بزرگ‌ترین تولیدکننده مخازن پلی اتیلن

مجتمع پلاستیک طبرستان، بزرگترین تولید کننده مخازن پلی اتیلن در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود. در این شرکت، انواع مختلف مخازن پلی اتیلن با بالاترین کیفیت و با استفاده از بروزترین متدها و ماشین‌آلات به تولید می‌رسند. عزیزانی که قصد خرید مخازن تک‌لایه، دولایه، سه‌لایه و چهارلایه پلی اتیلن را دارند، می‌توانند همین امروزه به نمایندگی‌های معتبر مجتمع پلاستیک طبرستان در سرتاسر ایران مراجعه نمایند.